Tuesday 22 April 2014

Nak Kurus Dengan Shaklee?


Kuruskan badan secara sihat dengan Shaklee

Hari ni pagi-pagi lagi dah ada sorang awek ni tanya saya pasal Set Kuruskan Badan Shaklee. Katanya nak kurus lagi. Woww hebat betul awek shantekk ni..teeeeee

So kat sini saya nak share pasal set kuruskan badan shaklee ni. Kalau ikutkan asas kepada suplemen nak kurus ni ialah Lecithin + Herblax + Alfalfa. Fungsi Lecithin adalah untuk meyingkirkan lemak. Manakala Herblax dan Alfalfa untuk detox. Tapi kebanyakan orang hanya mengambil Lecithin + Herblax atau Alfalfa sahaja. Herblax ni tak sesuai untuk ibu menyusu.

Ada juga yang mengambil ESP + Alfalfa untuk kurus. Bila minum ESP, kita akan berasa agak kenyang dan sesuai diminum sebelum dinner. Hidangan dinner cukup sekadar biskut ataupun roti sahaja. Jimat dan sihat. 

Apa yang anda perlu tahu, penurunan berat badan adalah tidak secara drastik. Penurunan secara drastik boleh menyebabkan kenaikan semula berat badan secara tidak terkawal. Pengambilan air yang mencukupi iaitu 2 hingga 3 liter sehari juga amat penting bagi memastikan suplemen yang diambil berkesan kepada tubuh badan.




So, pilihan terletak di atas tangan masing-masing. Untuk maklumat lanjut, boleh SMS / Whatsapp saya di 012-251 9080. Saya akan berusaha menjawab segala pertanyaan anda dan juga menawarkan harga yang sangat berpatutan.

No comments:

Post a Comment